Followers

::He CaN dO iT::

| Thursday, July 15, 2010 | |


haii sume..dalam keadaan yang lewat begini aku baru ada inspirasi..
inspirasi dari seorang lelaki yang keadaannya kurang upaya..
yang aku maksudkan orangnya bernama NICK VUJICIC..
anda semua pernah kenal tak atau pernah dengah nama itu..?
aku baru pon baru tahu mengenai lelaki ini menerusi facebook..
and dari situ aku cari dalam youtube plak..
saya harap kita semua ambil daripada inspirasi dalam kehidupannya...
bila aku tengok vedio ini aku rasa ia banyak bagi aku kekuatan dalaman dalam diri aku untuk aku bangkit semula..
bangkit daripada kegagalan
bangkit daripada kelemahan diri dan macam-macam lagi..
dia cakap dia gembira dengan apa yang dia lakukan..dia enjoy..
dalam keadaan yang serba kekurangan yang ada dalam dirinya dia boleh buat apa yang dia lakukan tanpa bantuan orang..dia cuba buat..try..try..try..sampai satu tahap dia boleh buat seperti orang lain..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...