Followers

::kEsTrEsSaN DiRi:

| Thursday, July 15, 2010 | |

::tangani stress::
emm petang tadi punyer citer....pergi office kena mencetak alamat pelajar-pelajar sekolah..aku taim tu x wat pe pon..duk tengok orang buat kerja..diorang masing-masing kerja..haaa taim tu aku naik sangap aku dengan kata len mengantuk..muahaha..
padahal kerja key in data pelajar tak siap lagi..benda alah tu aku tak bawa sekali pergi office..padan muka aku..laptop aku pon tak dibawa bersama..huhu..


n then member aku de yg siap print alamat pelajar dan masukkan alamat-alamat tu sume dalam envelop..untuk di hantar kepada sume ibubapa..untuk bacth pertama kumpulan kitorang buat SK Wawasan dulu..mb minggu depan sekolah lain pula..setiap seorang kena ada 50 surat utk di hantar..haaa tu la kije aku taim masukkan alamat pelajar dalam envelop..hilang mengantuk aku..hehe..my roomate n housemate ku print report dari alamat pelajar2 sekolah..emmmm keadaan masa tu masing-masing stress melanda diri..huhu..de gak taim tu nak print, nombor telefon x de dalam report senarai alamat pelajar..argghhh my roomate pergi print balik..waaaaa..cian plak ku tgk..dia lagi stress..

bila my roomate dh print semula report tu..aku susun nama-nama pelajar berdasarkan report td..dua tiga hari ni kena buat kerja benda alah tu saja..huhuhu..kestresan aku ada batas-batasanya..ahaksss..

2 comments:

Trackback by saya_arief July 15, 2010 at 6:50 AM said...

stress itu indah..
haha.

Trackback by dayana July 15, 2010 at 7:00 AM said...

lg menmbah kestressan ku..
muhahaha..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...