Followers

:tErAsA::

| Sunday, July 18, 2010 | |



kenapa?kenapa ia berlaku pada ibu..
aku rasa kalu ibu tak pergi dinner malam tu..
aku rasa ianya xkan berlaku..
bila ibu berada berada di sana dia keseorangan..
tp mana orangnya disisnya..buat hal sendri..
kiranya tiada apa-apa yang berlaku..
fikirlah...hati ibu terusik..terasa..
sudah banyak ibu bersabar..memang banyak bersabar..
ibu pendamkan saja dalam hati..tak luah pun..
adakah ianya nampak ibu kolot..
adakah ibu terlalu buat dosa padanya...?aku tak mengerti...
tanggungjawab ibu,ibu dah buat segala-galanya..
ibu tak pernah merungut..sekarang ini ibu menjaga ibu kandungnya yang sedang uzur..
memang ini suatu ujian daripada ALLAH untuk ibu..
tapi Allah maha mengetahui suci hati ibu..
Allah maha melihat setiap perbuatan hamba-hambaNYa..
tapi aku sebagai anaknya yang telah membesar aku..aku tetap menghormati kedua-duanya..
aku sayang sama meraka..ibu bersabar lah menghadapi dugaan dan ujian ini..Allah menyukai orang-orang yang sabar dan tabah seperti ibu...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...