Followers

::tAk JaDi..JaDi LaIn::

| Saturday, July 17, 2010 | |

semalam plan nk masuk kerja pukul 2 petang..kerja partime hotel..mlm tu x jd nk call my supervisor cz krdt tak de..tengahari tadi baru call supervisor hotel..2 3 kali call tak angkat-angakat..hantar mesej dia tak balas-balas..housemateku call kwn sekerja kitorang..dia plak cakap hari nie ndak adak kerja..penat2 jak kitorang stanby nk pergi kerja..excite tau nk pergi kerja..huhuhu..
alih-alih tukar plan kitorang pergi barang dapur kat tesco..


cz my roomate nk masak stemboot ayam...taraaaa..sedapnya..yum..yumm..ni la hasilnya td..smpy jak aku n my roomate smpy umah my roomate yang uruskan barang2 dapur..aku malas aja kan..bukanya mau nolong..wahhh cakap slang sabah bah...muahaha..
aku kemas bilik yg dh jadi tongkang pecah..serabot...
housemate ku yang lain tu tolong my roomate masak..aku 2gu orang panggil aku makan jak..hehe..best plak..ishhh dah lak aku tlong apa pon diorang masak..aku wat hal aku jak..dasar pemalas aku nie..aaaaaa(menjerit)...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...